Preču atgriešana – kas jādara:
1. Atgriežamajām precēm jāatbilst šādām prasībām:
prece nav lietota;
preces iepakojums nav bojāts;
prece nav bojāta un tās izskats nav pasliktinājies (etiķetes nav bojātas, aizsargplēves nav noņemtas,
prece nav atvērta utt.);
2. Atgriežamās preces:
droši iesaiņojiet, sūtījumā ielieciet atgriešanas pasūtījuma numuru un/vai citu dokumentu, kas
apstiprina preču iegādi; mēs jūs informējam, ka atgriežamās preces Pircējs var nosūtīt, izmantojot
kurjera pakalpojumus. Tādā gadījumā Pircējs sedz preces atgriešanas izmaksas. Pērkot internetā,
atgriešanas maksa un citi saistītie maksājumi būs jāmaksā pašam pircējam vai arī tie tiks atskaitīti no
atmaksājamās summas.
Jūs varat arī izdrukāt uzlīmi un atgriezt preces ar Omniva pakomātiem. Iesaiņojiet atgriežamās lietas
un ievietojiet Omniva pakomātā.
Ja atgrieztā prece nav bojāta un ir piemērota atgriešanai, tad likumā noteiktajā kārtībā nauda tiks
pārskaitīta uz jūsu kontu 14 dienu laikā.
11.4.6. Pārdevējam ir tiesības nepieņemt Pircēja atgrieztās preces, ja Pircējs neievēro Noteikumos
norādīto preču atgriešanas kārtību.
Nekvalitatīvas vai neatbilstošas preces tiek atgrieztas bez maksas.
3. Radušies jautājumi? Mēs vienmēr konsultēsim, lūdzu, zvaniet mums: +371200002148
Vai vēlaties atgriezt visas vai daļu no iegādātajām precēm? Nekādu problēmu. Jūs pārdomājāt vai
kļūdījāties – iemeslam nav nozīmes. Vienkārši atgrieziet iegādātās preces 14 dienu laikā, un mēs jums
atmaksāsim naudu. Nekvalitatīvas preces tiek atgrieztas atbilstoši ar Lietuvas Republikas ekonomikas
ministra 2001. gada 29. jūnija rīkojumu Nr. 217 „Par Lietu atgriešanas un apmaiņas noteikumu
apstiprināšanu” apstiprinātajiem Lietu atgriešanas un apmaiņas noteikumiem.