SVARĪGI!
- Akciju norises laikā, lielā pasūtījuma skaita dēļ, piegāde var kavēties. Pēc preču izsūtīšanas, klienti tiek informēti ar e-pasta starpniecību. Preču skaits ir ierobežots
PREČU IEGĀDES NOTEIKUMI
1.VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI
1.1. Tiešsaistes internetveikala (turpmāk tekstā – “Cosmolist.lv”) noteikumi (turpmāk tekstā “Noteikumi”), Privātuma politika ir saistoša, Pircējam veicot pasūtījumu internetveikalā “Cosmolist.lv”. Šie Noteikumi nosaka preču iegādes, apmaksas, piegādes un atgriešanas nosacījumus, Pircēja un Pārdevēja tiesības un pienākumus un atbildību, kad Pircējs iegādājas preci Cosmolist.lv, un sniedz obligāti norādāmo informāciju, saskaņā ar Privātuma politiku un Latvijas valsts likumdošanu.
1.1.2. Informējam, ka Pircēja sniegtie dati par sevi, tiks informēti, lai apstrādātu un izpildītu pasūtījumu. Vairāk par savām tiesībām datu apstrādes noteikumiem variet lasīt Privātuma politikā.
1.2. UAB “Korola”, vai datu pārvaldnieks, Reģ. Nr. 303564952, juridiskā adrese Žalgirio iela 88, Viļņa, Lietuva. UAB “Korola” ir tiešsaistes veikala Cosmolist.lv pārzine.
1.3. Datu subjekta piekrišana – jebkura brīvprātīga, viennozīmīga un nepārprotama datu subjekta informācijas sniegšana, ar ko tas piekrīt personas datu apstrādei, kas attiecas uz to.
1.4. Klientam vai Datu subjektam nav iespējams veikt pirkumu, kamēr tas nav iepazinies ar Comoslist.lv Noteikumiem. Visos gadījumos tiek pieņemts, ka Klients ir iepazinies ar Noteikumiem, tiem piekrīt, ja pirms preču pasūtīšanas ir apstiprinājis savu piekrišanu Noteikumiem, atzīmējot atbilstošu atzīmi. Klients piekrīt, ka veicot atzīmi “Piekrītu” pirmā pasūtījuma laikā, tas tiek saglabāts automātiski, veicot nākamos pirkumus. Gadījumos, kad Klients nepiekrīt Noteikumiem, vai to daļai, vai piekrīt daļēji, tas nevar veikt pasūtījumu tiešsaistes veikalā Cosmolist.lv. Pretējā gadījumā tiek uzskatīts, ka Klients ir iepazinies un piekrīt Noteikumiem.
1.5. Klients vai Datu subjekts ir personas, kas iegādājas preci Cosmolist.lv tiešsaistes veikalā.
1.6. Cosmolist.lv tiešsaistes veikalā var iepirkties juridiska vai fiziska persona, kura sasniegusi 18 gadu vecumu, un to rīcībspēja nav ierobežota. Nepilngadīgas fiziskas personas no 16-18 gadu vecumam, iepirkties Cosmolist.lv var vienīgi ar vecāka vai aizbildņa atļauju, izņemot gadījumus, kad to rīcībā ir pašu ieņēmumi; uzskaitīto personu pilnvarotie pārstāvji.
1.7. Tiešsaistes veikalam Cosmolist.lv ir vienpusējas tiesības grozīt, koriģēt Noteikumus. Klientam iepērkoties Cosmolist.lv, tiek piemēroti Noteikumi redakcijā, kas ir spēkā preču pasūtīšanas brīdī. Cosmolist.lv tiešsaistes veikals neuzņemas atbildību par zaudējumiem, gadījumos, kad Klients nav iepazinies ar tiešsaistes veikala Noteikumiem.
2. PRIVĀTUMA POLITIKA
2.1. UAB “Korola” vai pārzinis, reģ. Nr. 303564952, juridiskā adrese: Žalgirio iela 88, Viļņa (Vilnius). UAB “Korola” ir interneta veikala Cosmolist.lv pārzinis. Interneta veikala (turpmāk – Cosmolist.lv) noteikumi (turpmāk – Noteikumi) un Privātuma politika ir saistoši Klientam, iesniedzot pasūtījumu tīmekļa vietnē Cosmolist.lv.
2.1.1. Cosmolist.lv ciena Klientu privātumu. Tāpēc, pirms pasūtījuma veikšanas mūsu veikalā, iesakām uzmanīgi izlasīt šos Noteikumus un Privātuma politiku. Cosmolist.lv Privātuma politika ir piemērojama, ja jau esat mūsu Klients vai esat izteicis vēlmi iepirkties Cosmolist.lv. Šī Privātuma politika ir piemērojama arī tad, ja esat iepircies vai izteicis vēlmi iegādāties preces mūsu veikalā pirms šīs Privātuma politikas stāšanās spēkā un ja esam saņēmuši Klienta personas datus. Klients vai Datu subjekts reģistrējoties iesniedz preču piegādei nepieciešamos datus: vārdu, uzvārdu, adresi, uz kuru tiks piegādātas preces; tālruņa numuru un citus piegādei vai rēķina izrakstīšanai nepieciešamos datus. Visos gadījumos ir uzskatāms, ka Klients ir iepazinies ar Noteikumiem un Privātuma politiku un piekrīt tiem, ja pirms preču pasūtīšanas viņš apstiprina savu piekrišanu Noteikumiem un šai Privātuma politikai, izdarot attiecīgu atzīmi pasūtījuma laikā. Tādā gadījumā vienmēr ir uzskatāms, ka Klients piekrīt savu iesniegto personas datu apstrādei UAB “Korola” saskaņā ar šiem Noteikumiem, Privātuma politiku un datu aizsardzības tiesību aktiem. UAB “Korola” apstrādā personas datus Pakalpojumu sniegšanas nolūkā. Klients piekrīt, ka, atzīmējot piekrišanu pirmā pasūtījuma laikā, nākamo pirkumu laikā tā tiktu atzīmēta automātiski. Klientam vai Datu subjektam netiek dota iespēja iesniegt preču pasūtījumu, ja viņš nav iepazinies ar Cosmolist.lv Noteikumiem un Privātuma politiku. Ja Klients daļēji vai pilnībā nepiekrīt visiem vai noteiktai Noteikumu daļai vai Privātuma politikai, viņš nevar iesniegt pasūtījumu elektroniski. Pretējā gadījumā ir uzskatāms, ka Klients ir iepazinies un bez nosacījumiem piekritis visiem Cosmolist.lv Noteikumiem un Privātuma politikai. Veikals ir atbrīvojams no jebkādas atbildības tajos gadījumos, kad zaudējumi rodas saistībā ar to, ka Klients, neņemot vērā viņam sniegtos ieteikumus un savas saistības, nav iepazinies ar veikala Noteikumiem vai Privātuma politiku, lai gan viņam šāda iespēja tika dota.
2.2. Personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar likumīguma, godprātības un pārredzamības principiem.
2.3. Parasti UAB “Korola” personas datus saņem tieši no personas, kad esat izmantojis vai izteicis vēlmi iepirkties Cosmolist.lv. Visi lietotāji jebkurā laikā var redzēt, rediģēt vai dzēst savu personīgo informāciju (nevar vienīgi mainīt savu vārdu). Informējam, ka arī Vietnes administratori var redzēt un rediģēt šo informāciju.
2.4. Informējam, ka tīmekļa vietnes darbības uzlabošanas nolūkā UAB “Korola” izmanto sīkdatnes.
2.5. Tiešās tirgvedības, reklāmas paziņojumus un jaunumu vēstules (akcijas) saņem Klienti, kas devuši šādu piekrišanu.
2.6. Jēdzieni:
Personas dati ir jebkura informācija, kas attiecas uz identificētu vai identificējamu fizisku personu;
Apstrāde ir jebkura ar personas datiem vai personas datu kopumiem veikta darbība vai darbību kopums, ko veic ar vai bez automatizētiem līdzekļiem, piemēram, vākšana, reģistrācija, organizēšana, strukturēšana, glabāšana, pielāgošana vai pārveidošana, atgūšana, aplūkošana, izmantošana, izpaušana, nosūtot, izplatot vai citādi darot tos pieejamus, saskaņošana vai kombinēšana, ierobežošana, dzēšana vai iznīcināšana;
Apstrādes ierobežošana ir uzglabātu personas datu iezīmēšana ar mērķi ierobežot to apstrādi nākotnē;
Profilēšana ir jebkura veida automatizēta personas datu apstrāde, kas izpaužas kā personas datu izmantošana nolūkā izvērtēt konkrētus ar fizisku personu saistītus personiskus aspektus, jo īpaši analizēt vai prognozēt aspektus saistībā ar minētās fiziskās personas sniegumu darbā, ekonomisko situāciju, veselību, personīgām vēlmēm, interesēm, uzticamību, uzvedību, atrašanās vietu vai pārvietošanos;
Pārzinis ir fiziska vai juridiska persona, publiska iestāde, aģentūra vai cita struktūra, kas viena pati vai kopīgi ar citām nosaka personas datu apstrādes nolūkus un līdzekļus; ja šādas apstrādes nolūkus un līdzekļus nosaka ar Savienības vai dalībvalsts tiesību aktiem, pārzini vai tā iecelšanas konkrētos kritērijus var paredzēt Savienības vai dalībvalsts tiesību aktos;
Apstrādātājs ir fiziska vai juridiska persona, publiska iestāde, aģentūra vai cita struktūra, kura pārziņa vārdā apstrādā personas datus;
Saņēmējs ir fiziska vai juridiska persona, publiska iestāde, aģentūra vai cita struktūra, kurai izpauž personas datus – neatkarīgi no tā, vai tā ir trešā persona vai nav. Tomēr publiskas iestādes, kas var saņemt personas datus saistībā ar konkrētu izmeklēšanu saskaņā ar Savienības vai dalībvalsts tiesību aktiem, netiek uzskatītas par saņēmējiem; minēto datu apstrāde, ko veic minētās publiskās iestādes, atbilst piemērojamiem datu aizsardzības noteikumiem saskaņā ar apstrādes nolūkiem;
Trešā persona ir fiziska vai juridiska persona, publiska iestāde, aģentūra vai struktūra, kura nav datu subjekts, pārzinis, apstrādātājs un personas, kuras pārziņa vai apstrādātāja tiešā pakļautībā ir pilnvarotas apstrādāt personas datus;
Datu subjekta piekrišana ir jebkura brīvi sniegta, konkrēta, apzināta un viennozīmīga norāde uz datu subjekta vēlmēm, ar kuru viņš paziņojuma vai skaidri apstiprinošas darbības veidā sniedz piekrišanu savu personas datu apstrādei;
Personas datu aizsardzības pārkāpums ir drošības pārkāpums, kura rezultātā notiek nejauša vai nelikumīga nosūtīto, uzglabāto vai citādi apstrādāto personas datu iznīcināšana, nozaudēšana, pārveidošana, neatļauta izpaušana vai piekļuve tiem;
Sīkdatne ir neliels tekstuāls fails, ko vietne pēc tās apmeklēšanas saglabā jūsu datorā vai mobilajā ierīcē. Pateicoties tai, tīmekļa vietne noteiktu laiku var “atcerēties” jūsu darbības un izvēles (piem., reģistrācijas vārdu, valodu, fonta lielumu un citas rādāmās izvēles), savukārt jums katru reizi tie nav jāievada no jauna, apmeklējot vietni vai pārlūkojot tajā dažādas lapas.
2.7. Klienta vai Datu subjekta tiesības:
– Klienta vai Datu subjekta piekļuves tiesības (Datu subjektam ir tiesības saņemt no pārziņa apstiprinājumu par to, vai attiecībā uz datu subjektu tiek vai netiek apstrādāti personas dati, un, ja tiek, datu subjektam ir tiesības piekļūt attiecīgajiem datiem);
– Klienta vai Datu subjekta tiesības labot (Datu subjektam ir tiesības panākt, lai pārzinis bez nepamatotas kavēšanās labotu neprecīzus datu subjekta personas datus. Ņemot vērā apstrādes nolūkus, datu subjektam ir tiesības panākt, lai nepilnīgi personas dati tiktu papildināti, tostarp sniedzot papildu paziņojumu);
– Klienta vai Datu subjekta tiesības uz dzēšanu vai tiesības “tikt aizmirstam” (Datu subjektam ir tiesības panākt, lai pārzinis bez nepamatotas kavēšanās dzēstu datu subjekta personas datus, un pārziņa pienākums ir bez nepamatotas kavēšanās dzēst personas datus);
– Klienta vai Datu subjekta tiesības ierobežot apstrādi (Datu subjektam ir tiesības panākt, lai pārzinis ierobežotu apstrādi);
– Klienta vai Datu subjekta tiesības uz datu pārnesamību (Datu subjektam ir tiesības saņemt personas datus attiecībā uz sevi, kurus viņš sniedzis pārzinim, strukturētā, plaši izmantotā un mašīnlasāmā formātā un ir tiesības minētos datus nosūtīt citam pārzinim);
– Klienta vai Datu subjekta tiesības iebilst (Datu subjektam ir tiesības panākt, lai pārzinis bez nepamatotas kavēšanās dzēstu datu subjekta personas datus);
– Klienta vai Datu subjekta tiesības atsaukt savu piekrišanu (ja personas datus apstrādā uz jūsu piekrišanas pamata, jums ir tiesības jebkurā laikā atsaukt savu piekrišanu);
– Klienta vai Datu subjekta tiesības attiecībā uz savu personas datu apstrādi vērsties ar sūdzību uzraudzības iestādē, ja klients uzskata, ka viņa personas dati tiek apstrādāti, pārkāpjot viņa tiesības un leģitīmās intereses saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem;
– Klienta vai Datu subjekta tiesības saistībā ar savu tiesību īstenošanu vērsties pie datu aizsardzības speciālista vai personas datu pārziņa;
– citas tiesību aktos paredzētas Klienta vai Datu subjekta tiesības.
Pieprasījumu saistībā ar piekļuvi, labojumiem vai iebildumiem varat sūtīt uz e-pasta adresi: [email protected].
2.8. Ar personas datiem var iepazīties tikai tie UAB “Korola” darbinieki, trešās puses un citas personas, kad to pieprasa vai tas ir atļauts saskaņā ar likumiem. Cosmolist.lv apliecina, ka iesniegtie personas dati tiks izmantoti tikai preču pasūtīšanas un piegādes, kā arī rēķina izrakstīšanas nolūkos. Cosmolist.lv apņemas neizpaust šādu informāciju trešajām personām, izņemot Cosmolist.lv partnerus, kas sniedz preču piegādes, vai citus ar Klienta pasūtījuma iesniegšanu vai izpildi saistītus pakalpojumus. Lai nodrošinātu pasūtījumu piegādi, UAB “Korola” Klienta personas datus var nodot saviem piegādātājiem un citām trešajām pusēm. Nevienam no šiem piegādātājiem vai trešajām pusēm netiek dota atļauja izmantot personas datus jebkurā citā veidā. Jebkuri izņēmumi, kas attiecas uz citas Klienta personīgās informācijas izpaušanu trešām personām, visos gadījumos tiek saskaņoti ar Klientu. Visos pārējos gadījumos jebkuri Klienta personas dati var tikt izpausti trešajām personām tikai Latvijas Republikas tiesību aktos paredzētajos gadījumos.
2.9. Reģistrējoties Cosmolist.lv un pasūtot preces, Klients apņemas glabāt un nevienam neizpaust savus pierakstīšanās datus. Ja Klients izpauž savus pierakstīšanās datus citām personām, Cosmolist.lv tiek atbrīvota no jebkādas ar to saistītās atbildības.
2.10. Iepazīstoties ar Noteikumiem un Privātuma politiku, Klients apliecina, ka ir informēts par to, ka, pārlūkojot Cosmolist.lv, viņa datorā tiks saglabāti no interneta servera uz viņa datoru sūtāmie faili. Šie faili ir nepieciešami sekmīgai Cosmolist.lv pārlūkošanai, un tas ir ierasts tehnoloģiskais risinājums, strādājot ar jebkura veida pārlūkprogrammām.
2.11. Cosmolist.lv apliecina, ka Klientu personas datu aizsardzībai tiecas izmantot progresīvākās tehnoloģijas. Iesniegtie personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem, kas reglamentē personas datu apstrādi un aizsardzību.
2.12. UAB “Korola” aizsargā jūsu personīgo informāciju (reģistrācijas brīdī iesniegtos datus, pierakstīšanās kontā datus, darbības kontā, kā arī pārlūkošanas un pierakstīšanās informāciju) visu laiku, kamēr izmantojat Cosmolist.lv pakalpojumus. Jūsu vērtējumi, kas atzīmēti ar zvaigznītēm, tiek glabāti tikmēr, kamēr izmantojat Cosmolist.lv pakalpojumus. Dati par pasūtījumu tiek glabāti 2 (divus) gadus no pasūtījuma veikšanas dienas. Saņemtos paziņojumus, pieprasījumus e-pastā, sūdzības un Facebook privātās ziņas glabā 12 mēnešus. Tiesiska strīda gadījumā jūsu dati var tikt glabāti ilgāku laiku.
2.13. Informējam, ka mēs paturam tiesības izdarīt grozījumus un labojumus šajā Privātuma politikā, un par tiem mēs paziņojam savā tīmekļa vietnē.
3. PREČU PASŪTĪŠANAS NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI
3.1. Klients apmeklējot Cosmolist.lv tiešsaistes veikalu, izvēlas sev vēlamās preces. Pamatojoties uz izvēlētajām un atzīmētajām precēm, tiek veidots preču pasūtījums.
3.2. Izvēloties preces preces, Klients apstiprina, ka tas ir kompetents izvēlēties sev piemērotas preces.
3.3. Noformējot pasūtījumu, Klientam jāievada nepieciešamie dati preču piegādei: savs vārds, uzvārds, adrese, uz kuru preces tiks piegādātas, telefona numurs, kā arī papildus informācija, kas var būt svarīga, izrakstot rēķinu, vai piegādājot preces. Tiešsaistes veikals Cosmolist.lv apstiprina, ka Klienta sniegtie dati tiks izmantoti vienīgi preču pārdošanas, piegādes un rēķinu izrakstīšanas vajadzībām, nepārkāpjot Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktās prasības par personas datu aizsardzību.
3.4. Klientam nepieciešams izvēlēties apmaksas metodi pirkumiem tiešsaistes veikalā Cosmolist.lv. Tajā pašā laikā jānorāda preču piegādes veids, atzīmējot kādu no Cosmolist.lv piedāvātajiem piegādes veidiem. Klients arī apstiprina, ka norādītajā laikā tas, vai tā pārstāvis piekrīt atrasties piegādes adresē, kurš varēs saņemt piegādātās preces.
3.5. Pēc tam, kad Klients ir apstiprinājis savu pasūtījumu, tas tiek pārvirzīts uz tiešsaistes veikalu Cosmolist.lv. Pasūtījums par iesniegtu tiek uzskatīts no brīža, kad to sanemt Cosmolist.lv. Pasūtījums par izpildāmu tiek pieņemts no brīža, kad tiešsaistes veikals Cosmolist.lv saņem apstiprinājumu par tā apmaksu no Klienta izvēlētās apmaksas iestādes.
3.6. Klientam veicot pasūtījumu, tiešsaistes veikals Cosmolist.lv sistēma automātiski nosūta apstiprinājuma e-pastu, par saņemto pasūtījumu. Pasūtījuma izpilde notiks pēc tā apmaksas. Ja pasūtījums netiek apmaksāts 7 dienu laikā no pasūtījuma veikšanas brīža, tas tiek automātiski atcelts.
3.7. Klienta veiktā pasūtījuma dati tiek uzglabāti tiešsaistes veikala Cosmolist.lv datu bāzē saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanā noteikti šādu datu uzglabāšanas termiņu.
3.8. Visos gadījumos, kad tiek veikts pasūtījums, tiek uzskatīts, ka Klients ir iepazinies un piekrīt visiem tiešsaistes veikala Cosmolist.lv Noteikumiem, Privātuma politikai, kā arī pārējiem nosacījumiem, kas attiecas uz pasūtījuma veikšanu un izpildi.
3.9. Saskaņā ar Noteikumiem, līgums, kas tiek noformēts Pasūtījuma veikšanas brīdī, ir valodā, kuru norādījis Klients tiešsaistes veikalā Cosmolist.lv.
3.10. Pasūtījuma atcelšana notiek iespējami īsā laikā, kad Klients sazinās ar Cosmolist.lv norādītajiem klientu apkalpošanas konsultantiem telefoniski, vai e-pastā, izsakot vēlmi atcelt Pasūtījumu, norādot preci, kuru vēlas atgriezt, un Pasūtījuma numuru.
4. PREČU CENAS UN GARANTIJA
4.1. Katras preces apraksts un īpašības tiek norādītas kopā ar produktu tiešsaistes veikalā Cosmolist.lv.
4.2. Preču cenas pasūtījumā un tiešsaistes veikalā Cosmolist.lv ir noteiktas kā galējās un norādītas euro valūtā.
4.3. Tiešsaistes veikals Cosmolist.lv norāda un Klients apstiprina, ka tas apzinās, ka tiešsaistes veikalā Cosmolist.lv norādītā preču krāsa, forma vai citu parametru neatbilstība faktiskajām preču krāsām, formām, vai citiem parametriem, var rasties Klienta izmantotās ierīces ekrāna parametru, apgaismojuma, vai jebkādu citu līdzīgu ārēju apstākļu dēļ.
4.4. Klients piekrīt, ka elektroniski veicot pirkumu tiešsaistes veikalā Cosmolist.lv, tas apņemas apmaksāt pasūtījumā norādīto cenu par precēm.
4.5. Tiešsaistes veikals Cosmolist.lv pārdod preces, kas atbilst pasūtījumā norādītajiem nosacījumiem. Gadījumos, kad Klientam nodotās preces neatbilst noteiktām pasūtījuma prasībām, Klients piekrīt vispirms par to informēt Cosmolist.lv, nosūtot e-pastu, vai telefoniski sazinoties pa norādītajiem kontaktiem. Savukārt tiešsaistes veikals Cosmolist.lv apņemas veikt visus pasākumus, lai novērstu trūkumus, ja šādi trūkumi radušies Cosmolist.lv vai trešo personu, kas rīkojas tā vārdā, vainas dēļ. Ja Cosmolist.lv nenovērš trūkumus saprātīgā termiņā, par kuru veikals ir rakstiski vai mutiski vienojies ar Klientu, Klients ir tiesīgs aizstāvēt savas tiesības Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
4.6. Tiešsaistes veikala Cosmolist.lv saistības attiecībā uz precēm:
4.6.1. Gadījumos, kad precei ir noteikts derīguma termiņš, tiešsaistes veikals Cosmolist.lv apņemas pārdot preci Klientam tā, lai tam būtu iespēja izmantot preci līdz tās derīguma termiņa beigām.
4.6.2. Tiešsaistes veikals Cosmolist.lv apņemas piegādāt atbilstošas kvalitātes un pasūtījuma prasībām atbilstošas preces.
4.6.3. Tiešsaistes veikals Cosmolist.lv apņemas izsniegt Klientam pasūtīto preču daudzumu. Cosmolist.lv nav atbildīgs par gadījumiem, kad piegādāto preču daudzumu nav precīzs tādēļ, ka Klients pasūtījuma veikšanas laikā norādījis neprecīzus datus.
4.6.4. Tiešsaistes veikals Cosmolist.lv vienmēr Klientam nodrošina tādu preču klāstu, kas atbilst pasūtījumā norādītajiem kritērijiem.
4.6.5. Gadījumos, kad Klienta pasūtītā prece ir preču komplekts, tiešsaistes veikals Cosmolist.lv apņemas piegādāt visas preces, kas ietilpst preču komplektā.
4.6.6. Preces Klientam tiek piegādātas tam paredzētajā iepakojumā, kā arī lai preces būtu atbilstošas tām paredzētajam pielietojumam.
4.6.7. Gadījumā, ja Klientam tiek piegādātas preces ar ražotāja defektiem, Cosmolist.lv apņemas preces ar defektiem apmainīt, pēc iespējas ātrākā laika posmā. Ja preces ar defektiem nav iespējams apmainīt, Cosmolist.lv atgriežu Klientam naudu par preci, vai aizstāj to ar citu līdzvērtīgu preci.
4.6.8. Klientam ir tiesības atgriezt veikalam nebojātas preces, 30 dienas pēc pirkuma veikšanas, nepaskaidrojot atgriešanas iemeslu. Tādā gadījumā atgriešanas izmaksas sedz Klients. Atgrieztajai precei jābūt nebojātai, nelietotai, piemērotai tālākpārdošanai, oriģinālajā iepakojumā, kā arī jāatbilst citiem kritērijiem, kādi tie bija preces pirkšanas brīdī.
4.6.9. Atgriešana nevar tikt piemērota precēm, kuru iepakojums ir bijis atvērts un tās vairs neatbilst higiēnas un veselības drošības prasībām.
5. APMAKSAS KĀRTĪBA UN TERMIŅI
5.1. Klients par precēm norēķinās kādā no veidiem, ko norādījis Cosmolist.lv.
5.2. Ja Klients izvēlējies norēķināties ar kādu no tiešsaistes veidiem, tas apņemas nekavējoties samaksāt par pasūtītajām precēm, pretējā gadījumā tam nav tiesību izvirzīt pretenzijas par piegādes termiņu pārkāpšanu, jo pasūtījums tiek formēts tikai pēc apmaksas veikšanas.
5.3. Elektroniskais rēķins tiek sagatavots un nosūtīts Klientam uz Klienta reģistrācijas laikā norādīto e-pastu, kad Cosmolist.lv izsūta Klienta pasūtījumu. Elektronisko rēķinu Klients var lejupielādēt piereģistrējoties savā Cosmolist.lv kontā, atrodot to pie Pasūtījuma datiem.
6. PREČU NOSŪTĪŠANA UN PIEGĀDE
6.1. Veicot pasūtījumu, Klientam ir pienākums norādīt preču saņemšanas vietu.
6.2. Klients apņemas savu pasūtījumu saņemt personīgi. Gadījumā, ja Klients pats personīgi nevar saņemt preces norādītajā adresē, un pamatojoties uz citiem norādītajiem datiem, Klients nav tiesīgs izteikt pretenzijas par preču piegādi nenorādītam saņēmējam.
6.3. Preces piegādā pārdevējs vai tā pilnvarots pārstāvis.
6.4. Preces aprakstā norādītais atlikušo vienību skaits tiešsaistes veikala Cosmolist.lv noliktavā ir informatīvs, kas Klienta pasūtījuma laikā var mainīties, un tas negarantē, ka pabeidzot pasūtījumu, prece joprojām būs pieejama Cosmolist.lv noliktavā. Ja atlikušais vienību skaits ir nepietiekams, tad Klientam tiek norādīts tuvākais laiks, kad prece būs pieejama.
6.5. Pasūtījumi tiek nosūtīti tikai tad, kad tie ir pilnībā nokomplektēti. Pasūtījumi tiek izsūtīti tikai Cosmolist.lv darba laikā.
6.6. Cosmolist.lv apņemas izsūtīt pasūtītās preces 2 dienu laikā no pasūtījuma apmaksas brīža, ja visas preces ir pieejamas Cosmolist.lv noliktavā. Šie termiņi neatbilst gadījumā, ja prece neatrodas Cosmolist.lv noliktavā. Tāpat Klients piekrīt, ka izņēmuma gadījumos izsūtīšanas termiņi var aizkavēties no Cosmolist.lv neatkarīgu un neietekmējamu apstākļu dēļ.
6.7. Pasūtījumi tiek piegādāti tikai Comsolist.lv vai tā pilnvarotā pārstāvja darba laikā. Parastais darba laiks ir norādīts piegādes aprakstā un ņemot vērā Klienta norādīto piegādes veidu. Piegādes laiks tiek noteikts no preču izsūtīšanas brīža. Piegādes termiņš var mainīties atkarībā no Klienta dzīvesvietas, neprecīzas piegādes informācijas, vai citos gadījumos.
6.8. Gadījumos, kad preces netiek piegādātas Klientam, vai tiek piegādātas citos termiņos Klienta vainas, vai tādu apstākļu dēļ, ko izraisījis Klients, Cosmolist.lv ir atbrīvots no atbildības.
6.9. Preču piegādes brīdī, Klientam un Pārdevējam, vai tā pilnvarotajam pārstāvim, jāpārbauda sūtījuma stāvoklis. Parakstot pavadzīmi, Klients apliecina, ka sūtījums ir saņemts atbilstošā stāvoklī. Ja Klients konstatē, ka sūtījuma iepakojumam ir bojājumi (mitrs, saburzīts, saplēsts, vai kā savādāk bojāts), Klients apņemas par to veikt atzīmi piegādes dokumentos, vai pavadzīmē Pārdevēja vai tā pilnvarotā pārstāvja klātbūtnē. Tādā gadījumā tiek sastādīts sūtījuma pārkāpumu protokols brīvā formā. Ja Klients neveic visas iepriekšminētās darbības, tad tas nav tiesīgs izteikt pretenzijas Pārdevējam par preču bojājumiem, ja tie radušas iepakojuma bojājumu dēļ.
6.10. Preču piegādes (transportēšanas) izmaksas ir fiksētas. Piegādes izmaksas tiek automātiski aprēķinātas veicot pasūtījumu un redzamas pirms galīgās pasūtījuma apstiprināšanas.
7. KOMENTĀRU PIEVIENOŠANA
7.1. Visi noteikumi par komentāru pievienošanu produktiem, ir izstrādāti un tos uzrauga Cosmolist.lv. Pircējs ir tiesīgs izteikt savu viedokli par produktiem Cosmolist.lv, ievietojot komentāru produkta atsauksmju sadaļā. Jebkura komentāra pievienošana automātiski tiek uzskatīta, ka Klients ir iepazinies un piekrīt komentāru pievienošanas noteikumiem tiešsaistes veikalā Comsolist.lv.
7.2. Jebkurā gadījumā tiešsaistes veikals Cosmolist.lv ir tiesīgs dzēst komentāru, ja tā saturs pārkāpj Latvijas Republikas likumdošanu, citu personu tiesības, un komentāru pievienošanas noteikumus. Tāpat tiešsaistes veikals ir tiesīgs pēc izvēles dzēst visus komentārus, kas ievietoti veikala produktu atsauksmju sadaļā.
7.3. Jebkurš, kurš pievieno komentāru tiešsaistes veikalā Cosmolist.lv, apstiprina, ka ievietotais komentārs nepārkāpj un nepārkāps trešo personu tiesības un uzņemas atbildību par savu rīcību, kas varētu pārkāpt iepriekšminēto.
8. NOBEIGUMA NOTEIKUMI
8.1. Visi ziņojumi tiešsaistes veikalam Cosmolist.lv iesniedzami sadaļā “Kontakti”, atbilstoši rekvizītiem, vai aizpildot citas saziņas formas.
8.2. Tiešsaistes veikals ir tiesīgs vienpusēji atjaunot, grozīt un papildināt šos Noteikumus un Privātuma politiku.
8.3. Šie noteikumi izstrādāti atbilstoši Latvijas Republikas likumdošanai. Attiecībām, kas rodas uz šo noteikumu pamata, ir piemērojami Latvijas Republikas tiesību akti.
8.4. Visas nesaskaņas, kas saistītas ar šo noteikumu izpildi, risināmas pārrunās. Ja neizdodas panākt vienošanos, strīdi risināmi Latvijas Republikas likumdošanas noteiktajā kārtībā.